Loyaliteit loont

Beloon medewerkers of klanten met unieke belevenissen, waardevolle privileges en A-merk producten waar ze blij van worden. Maak ze ambassadeurs van jouw merk, terwijl jij de verkoop stimuleert, waardevolle (verkoop)data verzamelt en bijvoorbeeld nog betere service biedt.

HOE CREËER JE EEN STERKE RELATIE
TUSSEN KLANT EN MERK?

Creëer je loyaliteit dan zullen klanten meer kopen, meer besteden, je merk aanbevelen aan anderen en je bovendien meer vergeven als er een keer iets mis gaat.

AANDACHT VOOR
BEHOEFTEN

Weet wat de behoeften zijn
van de klant en voorzie in zijn/haar
behoeften

STERKE
HAALBAARHEID

(H)erkenning is een belangrijke
drijfveer voor menselijk gedrag.
We worden graag gezien.

 

GEWELDIGE
ERVARING

Bied klanten een geweldige
ervaring. Daar wordt over
gesproken en lijd tot loyaliteit.

= Loyaliteit

VRAAG NU EEN DEMO AAN

BELANGRIJKSTE VOORDELEN

Loyale medewerkers
en klanten

Bied klanten de kans extra voordelen te verzamelen, punten te sparen en belevenissen of producten aan te kopen. Met ons unieke aanbod A-merken dat daar perfect bij past. Of laat medewerkers sparen doormiddel van een bonus regelingen voor unieke belevenissen of snoepreisjes.

BEHAAL JE BEDRIJFS-
DOELSTELLINGEN

Meer loyaliteit onder medewerkers en/of klanten betekent een hogere Employee of Customer Lifetime Value. Ze helpen je om jouw doelstellingen te halen, of het nu gaat om meer omzet, hogere kwaliteit of welke andere doelstelling dan ook!

WAARDEVOLLE
DATA-INSIGHTS

We gebruiken de gegenereerde data om aanbevelingen te doen en bieden mogelijkheden tot geavanceerde segmentatie. Bereik de deelnemers die het meest vatbaar zijn voor unieke belevenissen, waardevolle privileges en de A-merk producten waar ze blij van worden.